Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Zapewnienia Jakości
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Ocena jakości obsługi klienta.
- Dostarczanie odpowiednich uwag pracownikom obsługi.
- Uczestnictwo w spotkaniach z nadzorcami i liderami projektów.
- Przygotowywanie i dostarczanie istotnych danych do miesięcznych raportów jakościowych.
- Współpraca z działem szkoleń.
- Zrozumienie i zapewnienie przestrzegania polityk bezpieczeństwa firmy i klienta.
- Prowadzenie szkoleń dla członków zespołu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Płynna znajomość niemieckiego (C1/Rodzimy) oraz dobra znajomość angielskiego (B2-C1).
- 12 miesięcy doświadczenia w call center, preferowane doświadczenie jako Specjalista Produktu lub Mentor.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Współfinansowanie okularów i wakacji, programy poleceń pracowniczych i vouchery na różne okazje.
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
- Karta Multisport
- Możliwości szkoleniowe.
- Wsparcie zdrowia psychicznego.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »