Kto szuka:
Kone Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu
- będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń
- bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy
- rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów
Wymagania stawiane pracownikowi:
- masz już doświadczenie w pracy z klientami, lub chcesz rozwijać się z dziale obsługi klienta
- znasz język serbski, chorwacki lub słoweński w stopniu bardzo dobrym
- znasz język polski oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
- jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
- umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
- chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)
Nasza oferta jest dla Ciebie!
Firma oferuje:
- Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
- Umowę o pracę
- Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
- Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś
- Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »