Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. marketingu e-commerce
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa procesów akcji marketingowych i sprzedażowych w dziale marketingu e-commerce.
- Przygotowywanie briefów dla partnerów, grafików i zespołu marketingu.
- Tworzenie raportów i analiz z przeprowadzonych akcji promocyjnych.
- Wsparcie harmonogramu akcji promocyjnych.
- Współpraca z działami e-commerce: kategoryzacja, sprzedaż, zakupy, pricing.
- Dbanie o ewidencjonowanie akcji w systemach marketingowych.
- Utrzymywanie kontaktów z firmami zewnętrznymi.
- Monitoring działań konkurencji i przygotowywanie raportów oraz rekomendacji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub średnie po odpowiednich kursach.
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. marketingu internetowego.
- Bardzo dobra znajomość Excel.
- Komunikatywność, otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Zdolności analityczne..
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Umiejętności sprzedażowe i argumentacyjne.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Benefity pozapłacowe: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy eTutor, program poleceń pracowniczych.
- Praca pełna wyzwań z możliwością zdobycia doświadczenia.
- Przyjazna atmosfera i wsparcie zespołu.
- Program poleceń pracowniczych.
- Praca w centrali firmy w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »