Kto szuka:
BZ CONSULTING KANCELARIA PRAWNO-PODATKOWA SP. Z O. O.
Stanowisko:
Specjalista ds. Kadr i Płac
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Biuro Rachunkowe BZ Consulting Kancelaria Prawno Podatkowa Sp. z o.o. to firma, która swoją historią sięga 2004 r.
Przez wiele lat działalności zdobyła uznanie i mocną pozycję na rynku wśród stałych klientów powierzających nam prowadzenie swojej działalności.
Z uwagi na rozwój poszukujemy nowego pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: ul. Załogowa 2, 80-557 Gdańsk
Opis stanowiska:
Samodzielna obsługa wyznaczonych klientów biura w zakresie:
- Prowadzenie teczek akt osobowych,
- Sporządzanie list płac dla pracowników etatowych i na podstawie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS,
- Naliczanie składek ZUS u właścicieli w jednoosobowej działalności gospodarczej oraz u pozostałych Klientów będących płatnikami składek i niebędących płatnikami składek,
- Kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej,
- Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,PFRON,
- Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- Wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym OPTIMA,
- Rozliczanie czasu pracy,
- Znajomość przepisów prawa pracy w zakresie zatrudniania i rozliczania cudzoziemców,
- Tworzenie różnorodnych raportów oraz zestawień kadrowo-płacowych,
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeniowego.
Wymagania:
- Bardzo dobrą znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ZUS oraz prawa pracy,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie o różnych profilach zatrudnienia (obsługa kadrowo-płacowa minimum 200 pracowników, różne rodzaje umów, rozliczanie czasu pracy),
- Umiejętność posługiwania się programem Płatnik i Pakietem Office,
- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych - znajomość programu Optima,
- Co najmniej 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Zdolności analityczne, kreatywność oraz gotowość do wdrażania usprawnień procesów HR.
- Doświadczenie w zatrudnianiu obcokrajowców będzie dodatkowym atutem,
- Wykształcenie wyższe,
- Wysoka kultura osobista,
- Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Samodzielne stanowisko
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Karta Multisport, ubezpieczenie na życie oraz prywatna opieka medyczna, owocowe czwartki, benefity urodzinowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »