eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gdańskspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Gdańsk

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw administracyjno-technicznych Oddziału CLB w Centralnym Laboratorium Badawczym, Oddział w Gdańsku

02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczy w procesach logistycznych w laboratorium dotyczących między innymi planowania, sprawozdawczości, zaopatrzenia, dystrybucji oraz transportu
  • Realizuje procesy związane z zakupami, usługami i dostawami dla wszystkich pracowni
  • Realizuje procesy związane z wyposażeniem w tym: harmonogramów wzorcowań / przeglądów zewnętrznych oraz prowadzi ewidencję wyposażenia dla całego laboratorium
  • Realizuje prace związane z obsługą kancelaryjną m.in. przesyłki, teczki aktowe, archiwizacja oraz obsługuje kancelarię systemu EZD
  • Wykonuje działania administracyjne, techniczne i eksploatacyjne związane z budynkami, obiektami i terenami będącymi do dyspozycji Oddziału CLB
  • Realizuje prace związane z obsługą floty transportowej
  • Realizuje prace związane z obsługą spraw pracowniczych m.in sprawy kadrowe i BHP w tym delegacje, urlopy, skierowania na badania okresowe
  • Obsługuje systemy informatyczne m.in. związane z dystrybucją i zaopatrzeniem


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- stres, praca pod presją czasu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak windy, brak przystosowanej toalety).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 Dokumenty można składać:


- w formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ


- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP)


Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.


Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.


Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe - techniczne lub ekonomiczne lub administracyjne lub inne w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno-biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska
  • Znajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Biegła umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
    02-362 Warszawa
    z dopiskiem: „161/CLB/GD/2024”

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-31

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...

    Firma Grafton Recruitment opublikowała raport rzucający światło na sytuację pracowników zatrudnionych w HR. Opracowanie wskazuje na zarobki, jakie oferuje dział HR, przedstawia stanowiska, na których obsadzeniu zależy firmom w ...

    Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...

    Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w sierpniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,1% wyższe r/r i wyniosło 8189,74 zł brutto.