Kto szuka:
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
Stanowisko:
Księgowy
Numer referencyjny:
144681
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa
- praca z wykorzystaniem komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy oraz innych urządzeń biurowych
- praca w zespole pod presją czasu
- czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- trzykondygnacyjny budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
- budynek posiada windę
- więcej informacji o dostępności: deklaracja dostępności
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków i ceł
- Dokonuje rozliczeń z tytułu wpłat, nadpłat, zaległości oraz zwrotów podatków i ceł oraz wydaje postanowienia w tym zakresie
- Prowadzi ewidencję grzywien, mandatów, kar pieniężnych, kosztów egzekucyjnych związanych z dochodzonymi należnościami i innych należności nałożonych na podstawie właściwych przepisów prawnych, a także orzeka w zakresie kar porządkowych
- Rozlicza i przekazuje wpływy uprawnionym podmiotom
- Wykonuje sprawozdawczość w zakresie realizowanych zadań wynikających z przepisów odrębnych
- Prowadzi ewidencję i rozlicza sumy depozytowe, obsługuje rachunki bankowe w zakresie poboru podatków i niepodatkowych należności budżetowych oraz sum depozytowych, dokonuje rozliczeń związanych z obowiązkami urzędu skarbowego jako płatnika, prowadzi księgi druków ścisłego zarachowania
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość przepisów prawa podatkowego materialnego i proceduralnego
- Łatwość komunikacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »