Kto szuka:
ibis Styles Warszawa Centrum
Stanowisko:
Specjalista ds. Satysfakcji Gości (K/M)
Numer referencyjny:
GES/0624/ISIBWC
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Bycie ambasadorem hotelu. Towarzyszenie gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu. Tworzenie doświadczenia wyjątkowej obsługi i spersonalizowanych usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Nawiązanie trwałych relacji, animowanie czasu gości i zachęcanie ich do uczestnictwa w proponowanych aktywnościach. Budowanie wraz z pozostałymi członkami zespołu atmosfery zadowolenia i wygody.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta / gościa
- Lubisz kontakt z ludźmi, wiesz jak nawiązywać i podtrzymywać relacje
- Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i wiesz jak efektywnie z nich korzystać
- Jesteś kreatywny/a i potrafisz znajdować niestandardowe, spersonalizowane rozwiązania
- Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Potrafisz bardzo dobrze zorganizować własną pracę
- Chcesz się rozwijać
- Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia
Firma oferuje:
- Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
- Otrzymasz pakiet benefitów jak zniżki dla pracowników w hotelach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »