Kto szuka:
m-PLAY
Stanowisko:
Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych
- Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta
- Prowadzenie prezentacji produktowych oraz udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oferowanego sprzętu
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w sprzedaży dla klientów biznesowych
- Znajomość trendów rynkowych oraz technologii telekomunikacyjnych typu Voice i teleinformatycznych ICT
- Silne umiejętności negocjacyjne i handlowe
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność
Firma oferuje:
- Umowę o współpracy B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
- Szkolenia branżowe, produktowe i sprzedażowe
- Duże możliwości rozwoju
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...
Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...
Polacy mieszkający za granicą mogą załatwić większość spraw związanych z wnioskiem o emeryturę bez konieczności osobistej wizyty w ZUS. W jaki sposób? Mogą to zrobić w czasie e-wizyty. Wystarczy ją wcześniej zarezerwować.
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.
Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...