eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Ełk › inspektor weterynaryjny

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor weterynaryjny

Lokalizacja:

Ełk

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor weterynaryjny do spraw zdrowia i ochrony zwierząt

19-300 Ełk ul. Suwalska 46

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań wynikających z ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej, ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, a także ustawy o ochronie zwierząt:
  • Planowanie, organizowanie i wykonywanie czynności związanych z realizacją monitoringu zakażeń zwierząt,
  • Przeprowadzanie badań kontrolnych zakażeń zwierząt oraz monitorowanie chorób odzwierzęcych i odzwierzęcych czynników chorobotwórczych,
  • Aktualizacja powiatowych planów gotowości na wypadek wystąpienia chorób zakaźnych zwierząt,
  • Kontrola spełnienia wymagań weterynaryjnych oraz sprawowanie nadzoru nad podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną,
  • Przeprowadzenia kontroli weterynaryjnej w handlu i wywozie zwierząt w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu,
  • Sprawowania kontroli nad przestrzeganiem zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz kontrola siedzib stad i przemieszczania zwierząt,
  • Realizacja zadań związanych z nadzorem nad dobrostanem zwierząt i realizacją zapisów ustawy o ochronie zwierząt,


Warunki pracy

• praca w urzędzie od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00;


• praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym);


• praca przy komputerze.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


• narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe


• budynek piętrowy bez windy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,

  • List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem,

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/610-23-17,



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe weterynaryjne- lekarz weterynarii,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP;
  • znajomość prawa weterynaryjnego z zakresu zajmowanego stanowiska i przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
  • biegła znajomość obsługi komputera;
  • prawo jazdy kategorii B.
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzająca prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP;
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Dyplom ukończenia studiów na wydziale weterynarii;
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Suwalska 46
    19-300 Ełk
    z dopiskiem: "Nabór kandydatów na stanowisko inspektora weterynaryjnego".

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-07-02

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Zdrowie / Medycyna / Farmacja

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady