Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PRACOWNIK DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI
Lokalizacja:
Elbląg
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1880
Obowiązki:
Efektywna, kompleksowa i profesjonalna sprzedaż usług bankowych. Dbanie o utrzymanie jakości obsługi klienta na poziomie zgodnym z obowiązującymi standardami obsługi i wyznaczonymi w strategii wzorem kulturowym.
Jedna zmiana 08:15- 16:15 od poniedziałku do piątku
Miejsce pracy: Oddział w Elblągu
Pierwsza umowa na okres próbny 3 m-ce z mozliwością przełużenia
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane min. 1 rok na stanowisku związanym z działalnością bankową lub handlową, umiejętność prowadzenia rozmowy sprzedażowej, umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta, zaangażowanie w wykonywaną pracę, komunikatywność, odpowiedzialność oraz dokładność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność pracy zespołowej, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej,prawo jazdy kat. B
Miejsce pracy: Kazimierza Jagiellończyka 6, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: CV + list motywacyjnynależy przesłać e-mailem na adres: rekrutacja@bssztum.pl z dopiskiem "Oddział Elbląg"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »