Kto szuka:
POLANGLO SP. Z O.O.
Stanowisko:
Regionalny Koordynator ds. Rozwoju Rynku
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Promocję pełnej oferty językowej i edukacyjnej sieci handlowej.
- Realizowanie wyznaczonych targetów sprzedażowych w podległym regionie pracy.
- Nawiązywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami.
- Realizację planów i zadań na wyznaczonym obszarze.
- Współpracę z lokalnym dystrybutorem.
- Monitoring konkurencji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Orientacja na wyniki sprzedaży.
- Znajomość technik sprzedażowych będzie dodatkowym atutem.
- Preferowane wykształcenie – anglista (Filologia Angielska).
- Preferowane doświadczenie w pracy lektora j. angielskiego, znajomość metodyki nauczania języków obcych.
- Komunikatywność oraz łatwość w budowaniu relacji z klientami.
- Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu i gotowość do częstych wyjazdów.
- Obsługa komputera (Word, Excel, PowerPoint) oraz systemu CRM i systemu sprzedażowego.
- Mile widziana znajomość branży księgarskiej i środowiska nauczycielskiego w regionie.
- Zainteresowanie rynkiem edukacyjnym i rozumienie specyfiki pracy nauczyciela.
- Komunikatywność, kultura osobista, dobra organizacja pracy oraz optymizm i kreatywność w działaniu.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Samodzielne stanowisko pracy.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, tablet).
- Rozwój zawodowy, udział w szkoleniach.
- Opieka medyczna.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »