Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Lokalizacja:
Dzierżoniów
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych.
- Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych.
- Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów.
- Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy.
- Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku marki w lokalnej społeczności.
- Zarządzanie zespołem - rozwój kompetencji, motywacja oraz dbałość o dobrą atmosferę pracy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Zamiłowanie do pracy z ludźmi oraz pasja do handlu i obsługi klienta.
- Doświadczenie kierownicze w nadzorze kasowym oraz w realizacji usług obsługi posprzedażowej.
- Umiejętność motywowania i angażowania zespołu w realizację wspólnych celów.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz znajomość prawa konsumenckiego i kasowego.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Możliwość udziału w programie akcyjnym firmy.
- Ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna.
- Dostęp do platformy do nauki języków oraz kafeteria benefitów.
- Rabaty na zakupy w naszych sklepach.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »