Kto szuka:
Interhandler Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Lokalizacja:
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Wsparcie teoretyczne i praktyczne oddziałów IH przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB.
- Doradztwo techniczne dla pracowników serwisu sieci dealerskiej AG przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB.
- Odbywanie szkoleń technicznych w centrum szkoleniowym JCB.
- Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych.
- Aktualizacja teoretycznej i praktycznej wiedzy o maszynach JCB na podstawie literatury serwisowej.
- Przekazywanie wiedzy technicznej mechanikom IH i sieci dealerskiej AG.
- Wizytowanie maszyn w szczególnie trudnych przypadkach napraw maszyn JCB wraz z przedstawicielem serwisu danego oddziału IH lub dealera AG.
- Tworzenie i koordynacja informacji technicznej w porozumieniu z działem technicznym producenta maszyn JCB – Tworzenie zgłoszeń technicznych, monitorowanie całego procesu naprawy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie min. średnie techniczne, dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu maszyn rolniczych oraz ogólna wiedza z dziedziny rolnictwa.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności: Excel, Power Point).
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Systematyczność oraz solidność w działaniu.
- Prawo jazdy kat. B.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
Firma oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Szkolenia produktowe i techniczne.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do karty Multisport.
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »