Kto szuka:
NAVIGA-STAL Sp. z o.o.
Stanowisko:
Koordynator ds. Administracji
Lokalizacja:
Kiełczów
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Sporządzanie dokumentów firmowych oraz redagowanie pism.
- Nadzór na obiegiem korespondencji i przepływem informacji.
- Koordynacja administracyjna oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów w sektorze budowlanym.
- Wsparcie działu przygotowania i realizacji produkcji, biura Zarządu oraz współpraca z kancelarią prawną.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie wyższe o profilu: administracja, prawo lub zarządzanie.
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie przy projektach inwestycyjnych).
- Rzeczowość, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Umiejętność analizy umów.
- Swobodne posługiwanie się aplikacjami pakietu MS Office.
Oferujemy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe.
- Kartę MultiSport.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »