eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WroclawHR Admin / People and Culture Specialist

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

HR Admin / People and Culture Specialist

Lokalizacja:

Wroclaw

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

HR Admin / People and Culture Specialist
Wroclaw
NR REF.: 1188289

Dla firmy produkcyjnej zlokalizowanej w okolicy Wrocławia poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. HR/People and Culture Specialist. Jeżeli posiadasz doświadczenie w administracji personalnej i współpracy z zewnętrznym biurem payrollowym - zachęcam do aplikowania! 


Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem stosunku pracy oraz dokumentacji pracowniczej, prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji czasu pracy pracowników (dla około 100 osób)
  • Administrowanie dokumentacją personalną zgodnie z pełnym cyklem funkcjonowania pracownika w organizacji i obowiązującymi przepisami
  • Współpraca z zewnętrznym dostawcą w zakresie przygotowywania danych do list płac i rozliczeń z pracownikami
  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, kontrola składników wynagrodzeń oraz naliczania premii
  • Monitorowanie badań medycyny pracy, uprawnień oraz szkoleń BHP
  • Administrowanie benefitami pracowniczymi i systemami HR (Workday) oraz ZFŚS
  • Przygotowywanie zestawień i raportów w cyklach tygodniowych i miesięcznych
  • Uczestnictwo w bieżących projektach z obszaru People and Culture oraz wsparcie we wdrażaniu nowych funkcjonalności


Od kandydata oczekujemy:
  • Min. 3-letnie doświadczenie w administracji personalnej
  • Umiejętność budowania relacji opartych na współpracy, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie, z naciskiem na zaufanie i przejmowanie odpowiedzialności
  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, ustawy o ubezpieczeniach społecznych oraz naliczania wynagrodzeń
  • Zdolności analityczne i umiejętność całościowego spojrzenia na zagadnienia kadrowe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego 
  • Dokładność, skrupulatność oraz skupienie na szczegółach
  • Mile widziana znajomość programów: Optima, R2Płatnik lub Workday


Co Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Przyjazną i swobodną atmosferę
  • Benefity ( takie jak karta Multisport, opieka medyczna Luxmed)
  • Możliwość angażowania się w projekty z miękkiego obszaru HR
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy
  • Praca stacjonarna


Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-12-17

do końca oferty: 14 dni

pracodawca: HAYS

branże: HR

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Pracownicy, którzy nie wykorzystali urlopu z poprzedniego roku, mają czas na jego odbiór tylko do 30 września. Przepisy prawa pracy są w tej kwestii jednoznaczne, a pracodawca, który nie zapewni pracownikowi możliwości skorzystania z ...

Nadchodzi czas wzmożonej pracy wielu branż, co w naturalny sposób generuje zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Tego typu zatrudnienie daje możliwość dodatkowego zarobku, jest też często szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego ...

Początek roku rozpoczął się kolejnymi, ważnymi zmianami dla polskich przewoźników, które przekładają się na wyższe koszty pracownicze, a wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie koniec. Od lipca czeka nas druga podwyżka płacy ...

W I połowie 2024 roku było niemal o 1/4 mniej niż przed rokiem ofert pracy w IT - wynika z analizy No Fluff Jobs. Najbardziej poszukiwani byli specjaliści Backend, a na najwyższe zarobki mogli liczyć specjaliści Architecture - nawet 32,5 tys. ...

2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...