Kto szuka:
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Stanowisko:
Helpdesk Operator
Lokalizacja:
Wrocław, ul. Piotra Skargi
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS
- Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia
- Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę
- Wspieranie użytkowników w skali globalnej z zakresu działania systemu EMS
- Wykonywanie dziennych i tygodniowych raportów
- Tworzenie, aktualizacja i przestrzeganie dokumentacji dla użytkownika końcowego oraz globalnych procesów dotyczących systemu, obsługi salek konferencyjnych i ich rezerwacji
- Komunikowanie się z globalnymi zespołami, w tym z zespołem Bridge Team, celem wspierania procesów dotyczących salek konferencyjnych i ich rezerwacji
- Wykonywanie akcji konfiguracyjnych w systemie EMS na podstawie ustalonych procesów lub innych wymagań
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej zagranicznego
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka etyka pracy i profesjonalizm
- Chęć rozwoju i pogłębiania swojej wiedzy
- Potwierdzenie gotowości do pracy zmianowej i w trybie hybrydowym na zmianach 8:00-16:00 obowiązują 3 dni w biurze i 2 dni zdalnie; praca zdalna na zmianach 16:00-24:00, 24:00-8:00)
- Okres szkoleniowy (pierwszy miesiąc) wyłącznie stacjonarnie
- Potwierdzenie gotowości do pracy zdalnej na własnym sprzęcie (laptop/komputer stacjonarny), w biurze – na sprzęcie klienta.
- Gotowość do pracy w święta
Firma oferuje:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Pracę w systemie hybrydowym
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »