eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy DęblinRECEPCJONISTA

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

RECEPCJONISTA

Lokalizacja:

Dęblin

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/0700


Obowiązki:

1) meldowanie gości w książce zakwaterowania (ustalenie terminu pobytu, warunków płatności),
2) podejmowanie decyzji o przydziale pokoi w Domach Studenckich, wydawanie kluczy lub kart magnetycznych,
3) bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, e-mailowych, z portali rezerwacyjnych,
4) koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej, e-mailowej),
5) przyjmowanie reklamacji,
6) rozliczanie pobytów gości, wystawianie paragonów i faktur, sporządzanie raportów, rozliczanie zmiany na kasie fiskalnej,
7) obsługa i rozliczanie płatności z terminala kat płatniczych,
8) obsługa gości w zakresie udzielania informacji, spraw związanych z ich pobytem w Domach Studenckich,
9) dbałość o utrzymanie wysokiego standardu obsługi gości, jakości pracy oraz współpracy z innymi działami LAW, dobrego wizerunku Domów Studenckich,
10) prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej,
11) tworzenie baz klientów,
12) przyjmowanie pokoi i sprzętu od osób wymeldowujących się, rozliczenie ich z powierzonego mienia,
13) nadzorowanie przestrzegania regulaminów Domów Studenckich oraz przepisów PPOŻ i BHP przez osoby zakwaterowane,
14) nadzorowanie utrzymania porządku w pomieszczeniach wewnętrznych oraz w otoczeniu Domów Studenckich,
15) powiadamianie odpowiednich osób funkcyjnych lub służb w przypadku awarii urządzeń w Domach Studenckich,
16) zgłaszanie szkód i braków wyposażenia do przełożonego,
17) współpraca z pokojowymi bieżąca ewidencja pokoi czystych wymagających posprzątania i przewidzianych do zwolnienia,
18) przygotowywanie pokoi do zakwaterowania zgodnie z ustalonymi standardami tj. przewietrzenie pokoi, wymiana pościeli i ręczników, dezynfekcja i mycie łazienek, ścieranie kurzu, mycie podłóg, mebli oraz innych przedmiotów wyposażenia w pokojach,
19) reagowanie na zakłócanie porządku i ciszy nocnej przez gości,
20) utrzymywanie czystości recepcji, holu, wejścia i łazienki przy recepcji,
21) zamykanie drzwi wejściowych po godzinie 22:00 i otwieranie ich wyłączenie gościom,
22) samokształcenie i podnoszenie kwalifikacji specjalistycznych,
23) dbanie o mienie Domów Studenckich oraz prowadzenie ewidencji,
24) wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika, które związane są z osobistym zakresem obowiązków i zadaniami Działu.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • Komunikatywność, otwartość
  • Obsługa kasy fiskalnej
  • Obsługa pakietu MS OFFICE

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Wymagana wysoka kultura osobista i uczciwość. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):1) ukończenie kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy przedmedycznej,2) mile widziane ukończone studia w kierunku hotelarstwa lub turystyki i rekreacji,3) elastyczność i pozytywne nastawienie,4) kreatywność w rozwiązywaniu problemów.Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy zatrudnienia na stanowisku recepcjonisty w Dziale Zarządzania Domami Studenckimi i Ośrodkiem Szkoleniowo Wypoczynkowym należy złożyć w Kancelarii Jawnej Lotniczej Akademii Wojskowej lub drogą pocztową na adres:Lotnicza Akademia Wojskowaul. Dywizjonu 303 nr 3508-521 Dęblinw terminie do dnia 23.12.2024 r. (liczy się data wpłynięcia do Kancelarii Jawnej LAW).


Miejsce pracy: Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,2) życiorys (CV),3) kwestionariusz osobowy,4) kopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenia),5) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,6) kopie innych dokumentów, potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne na stanowisku, na które przeprowadzana jest rekrutacja.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-12-11

do końca oferty: 52 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...

Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

Pracodawcy coraz częściej inwestują w pakiety świadczeń pozapłacowych, chcąc wyróżnić się na rynku. Czy jednak te inwestycje zawsze odpowiadają na realne potrzeby pracowników? Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl "Jak ...

Początek roku rozpoczął się kolejnymi, ważnymi zmianami dla polskich przewoźników, które przekładają się na wyższe koszty pracownicze, a wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie koniec. Od lipca czeka nas druga podwyżka płacy ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.