Kto szuka:
ERG S.A.
Stanowisko:
Customer Service Specialist
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie
- Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej
- Kontrolę terminowej płatności faktur
- Koordynację działań związanych z ubezpieczeniem i windykacją transakcji eksportowych
- Monitorowanie stanów magazynowych i dbałość o rotację towarów
- Planowanie terminowej realizacji zamówień i dostaw do Klientów
- Wsparcie Klienta w procesie posprzedażowym
- Telefoniczny i mailowy kontakt z zagranicznymi kontrahentami firmy
- Koordynację wewnętrznych działań związanych z procesem sprzedaży oraz współpraca z pozostałymi działamy w firmie
- Współpraca z przewoźnikami i agencją celną
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta B2B w firmie produkcyjnej
- Znajomość procesu sprzedaży eksportowej
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Systematyka w działaniu, myślenie procesowe i proaktywność
- Otwartość na nowe wyzwania biznesowe
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego
Firma oferuje:
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagrodzeń,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego,
- Świadczenia w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, prezenty na Mikołaja dla dzieci, dodatek finansowy na święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc),
- Opieka medyczna LUXMED.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »