PracaOferty pracy CzęstochowaSpecjalista ds. Zakupów

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Zakupów

Lokalizacja:

Częstochowa

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Analiza dokumentacji technicznej dotyczącej wyboru dostawców i podwykonawców.
  • Tworzenie planów zakupów i zapytań ofertowych oraz ich analiza porównawcza.
  • Negocjacje techniczno-finansowe z dostawcami.
  • Przygotowanie umów i aktualizacja listy dostawców.
  • Koordynacja rozliczeń z dostawcami i podwykonawcami.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane budowlane.
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (np. Inżynier Budowy, Specjalista ds. Ofertowania).
  • Bardzo dobra znajomość MS Office; dobra znajomość AutoCAD i Norma.
  • Doświadczenie w pracy z dostawcami i podwykonawcami.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilną pracę.
  • Możliwość rozwoju i awansu.
  • Różnorodne formy zatrudnienia: od okresu próbnego, przez umowę na czas określony, aż do umowy na czas nieokreślony.
  • Zróżnicowany zespół i przyjazną atmosferę pracy.
  • Transparentny system premiowy i różnorodne inicjatywy pracownicze.
  • Możliwość pracy zdalnej (4 dni w miesiącu).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.