Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami
Lokalizacja:
Częstochowa
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Administrowanie nieruchomościami na wyznaczonym terenie
- Zapewnienie efektywnego wykorzystania nieruchomości
- Udział w okresowych przeglądach technicznych
- Kontrola nieruchomości pod kątem bezumownego zajęcia i zgłaszanie nieprawidłowości
- Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości i zgłaszanie koniecznych napraw
- Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z wymogami prawa
- Wprowadzanie danych do systemów informatycznych i przygotowywanie zestawień
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Dyspozycyjność do samodzielnego okresowego poruszania się po torach
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- Wzorowa organizacja pracy i dokładność
- Umiejętność pracy pod presją, analityczne myślenie i zdolności negocjacyjne
- Czynne prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość udziału w szkoleniach oraz dofinansowanie kursów językowych i studiów
- Udział w projektach o realnym wpływie na rozwój spółki
- Pracę w zgranym zespole nastawionym na osiąganie celów
- Benefity pozapłacowe, w tym dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowych i wydarzeń kulturalnych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »