Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Lokalizacja:
Warszawa, Wola
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Rozpoczęcie szkolenia 12 maja.
- Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku.
- Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z możliwością przejścia na model hybrydowy (50%) po 6-9 miesiącach.
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium.
- Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Wsparcie klientów w trakcie zakupów biletów lotniczych oraz zarządzanie płatnościami.
- Asystowanie pasażerom przez rozmowy telefoniczne i czat.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Umiejętność współpracy, entuzjazm, cierpliwość oraz otwartość.
- Skuteczne i jasne komunikowanie się.
- Organizacja własnej pracy, dbałość o szczegóły.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie w renomowanej linii lotniczej.
- Równość szans dla każdego, bez względu na wiek czy płeć.
- Płatne dwumiesięczne szkolenie z "nauką przez działanie" i wsparciem od dedykowanego opiekuna.
- Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy.
- Inwestycja w rozwój osobisty przez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »