eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Cieszyn › Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

Kto szuka:

Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

Lokalizacja:

Cieszyn

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków:
  • obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa)
  • obsługa korespondencji
  • przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert
  • fakturowanie
  • współpraca z działem technicznym i produkcyjnym
  • wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy
  • praca w systemie ERP oraz CRM firmy

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • zdolność dobrej organizacji pracy własnej
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań i znajdowania rozwiązań
  • umiejętność pracy w zespole
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu i wysokie umiejętności komunikacyjne
  • znajomość obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
  • komunikatywna znajomość jęz. angielskiego i/lub niemieckiego
  • kreatywność, inicjatywa oraz zaangażowanie

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • pełne szkolenie stanowiskowe
  • urozmaiconą pracę przy wdrożeniach projektów opakowań dla renomowanych międzynarodowych marek
  • stabilność zatrudnienia w firmie działającej w branży o dobrych perspektywach rozwoju
  • zawsze nowe wyzwania i odpowiadające im nagrody finansowe
  • pracę w biurze w Cieszynie
  • umowę o pracę

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-09

do końca oferty: 1 dni

pracodawca: Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Zwolnienia grupowe: pracownicy muszą pamiętać o swoich prawach

    Zwolnienia grupowe: pracownicy muszą pamiętać o swoich prawach

    W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...

  • Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w systemie ubezpieczenia zdrowotnego, możesz w każdej chwili dołączyć - przypomina Narodowy Fundusz Zdrowia. Jak przystąpić do dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego?

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...

  • GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,9% wyższe r/r i wyniosło 7335,20 zł brutto. Względem maja 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...