eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ChełmSTANOWISKO RADCY PRAWNEGO W ZESPOLE RADCÓW PRAWNYCH W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

STANOWISKO RADCY PRAWNEGO W ZESPOLE RADCÓW PRAWNYCH W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Lokalizacja:

Chełm

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/2346


Obowiązki:

Do obowiązków Radcy prawnego należy:
- wykonywanie obsługi prawnej Urzędu Miasta Chełm i Rady Miasta Chełm,
- sporządzanie opinii prawnych na potrzeby Prezydenta Miasta Chełm, Rady Miasta Chełm oraz wydziałów Urzędu,
- opiniowanie projektów umów i porozumień,
- opiniowanie pod względem prawnym aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta oraz projektów uchwał Rady Miasta Chełm,
- prowadzenie konsultacji prawnych w zakresie postępowania administracyjnego oraz współdziałanie z wydziałami Urzędu Miasta w prowadzeniu spraw związanych z zaskarżaniem decyzji do organów II instancji,
- uczestniczenie w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku cywilnoprawnego,
- zastępstwo prawne i procesowe przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi oraz organami administracji publicznej,
- informowanie o zmianach w obowiązującym prawie,
- udzielanie pracownikom wyjaśnień i informacji dotyczących obowiązujących przepisów prawnych,
- szkolenie pracowników w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawnych.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Radca prawny
  • wpis na listę radców prawnych

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność prowadzenia negocjacji oraz komunikacji werbalnej i pisemnej
  • znajomość obowiązujących przepisów prawa
  • umiejętność organizacji pracy własnej, samokontrola na stanowisku pracy, sumienność, staranność, komunikatywność oraz kreatywność
  • umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych

Pozostałe wymagania:

  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13592 .Symbol oferty: DOR.2110.51.2024. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2024-10-10.Termin składania dokumentów: 2024-10-21.Wymagane wykształcenie: wyższe na kierunku prawo.Wymagania związane ze stanowiskiem.Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia,- wykształcenie wyższe na kierunku prawo,- wpis na listę radców prawnych,- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego. Wymagania dodatkowe:- znajomość obowiązujących przepisów prawa,- umiejętność analitycznego myślenia,- umiejętność prowadzenia negocjacji oraz komunikacji werbalnej i pisemnej,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność organizacji pracy własnej, samokontrola na stanowisku pracy, sumienność, staranność, komunikatywność oraz kreatywność,- umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych. Zakres obowiązków. Do obowiązków Radcy prawnego należy:- wykonywanie obsługi prawnej Urzędu Miasta Chełm i Rady Miasta Chełm,- sporządzanie opinii prawnych na potrzeby Prezydenta Miasta Chełm, Rady Miasta Chełm oraz wydziałów Urzędu,- opiniowanie projektów umów i porozumień,- opiniowanie pod względem prawnym aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta oraz projektów uchwał Rady Miasta Chełm,- prowadzenie konsultacji prawnych w zakresie postępowania administracyjnego oraz współdziałanie z wydziałami Urzędu Miasta w prowadzeniu spraw związanych z zaskarżaniem decyzji do organów II instancji,- uczestniczenie w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku cywilnoprawnego,- zastępstwo prawne i procesowe przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi oraz organami administracji publicznej,- informowanie o zmianach w obowiązującym prawie,- udzielanie pracownikom wyjaśnień i informacji dotyczących obowiązujących przepisów prawnych,- szkolenie pracowników w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawnych.Wymagane dokumenty:- życiorys (CV),- list motywacyjny,- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),- zaświadczenie o wpisie na listę radców prawnych,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),- referencje (kserokopia),- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy, dokumenty potwierdzające wymagane 3-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej jednostek samorządowych lub rządowych,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.Warunki pracy:- praca w systemie jednozmianowym,- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,36 %.Miejsce składania dokumentów.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko radcy prawnego w Zespole Radców Prawnych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 21 października 2024 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko radcy prawnego w Zespole Radców Prawnych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 10 października 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).UwagiKLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHDLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM. Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.Administrator Danych OsobowychAdministratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.Cel przetwarzania danychPaństwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.Podstawa prawna przetwarzania danychPodstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Odbiorcy danych osobowychOdbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.Okres przetwarzania danych osobowychPaństwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.Obowiązek podania danych osobowychPodanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.Przysługujące prawaMają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Prawo wniesienia skargiW przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzjiPaństwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:1. Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.


Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: - życiorys (CV),- list motywacyjny,- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),- zaświadczenie o wpisie na listę radców prawnych,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),- referencje (kserokopia),- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy, dokumenty potwierdzające wymagane 3-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej jednostek samorządowych lub rządowych,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-13

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Prawo

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

W 2023 roku mediana wynagrodzeń osób pracujących w Polsce wyniosła 7 144 PLN i była wyższa o 887 PLN niż w roku ubiegłym (o 14,2%). Niestety dysproporcje między zarobkami kobiet i mężczyzn nadal są bardzo widoczne. Podobnie jak w latach ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,6% wyższe r/r i wyniosło 8032,96 zł brutto. Względem listopada 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

Freelancing wyraźne zyskuje na popularności - z najnowszych doniesień portalu Freelancehunt.com wynika, że liczba wolnych strzelców, którzy rejestrują się na stworzonych dla nich platformach, rośnie w dwucyfrowym tempie, sięgając niekiedy ...

Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...

Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...