eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Chełmspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Chełm

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw planowania Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

22-100 Chełm ul. Trubakowska 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zbiera informacje dot. należności i zobowiązań mieszkaniowych, przychodów do budżetu, wydatków z tytułu zakupu towarów, mediów, usług i napraw niezbędne do sporządzenia dokumentacji z realizacji projektu i planu finansowego.
  • Opracowuje projekt i plan finansowy, plan dochodów budżetowych, analizy kwartalne, sprawozdania w zakresie sekcji z wykorzystania środków budżetowych i ze źródeł zewnętrznych.Zbiera informacje dot. należności i zobowiązań mieszkaniowych, przychodów do budżetu, wydatków z tytułu zakupu towarów, mediów, usług i napraw niezbędne do sporządzenia dokumentacji z realizacji projektu i planu finansowego.
  • Opracowuje i sporządza dokumentację niezbędną do udzielania zamówień w zakresie dostaw i usług poza ustawą PZP oraz przygotowuje dokumentację przetargową na wszczęcie postępowania o zamówienia publiczne.
  • Sporządza opisy przedmiotów zamówienia, sprawdza zgodność towarów dostarczonych z opisem przedmiotu zamówienia w komisyjnym przyjmowaniu towarów do magazynu oraz bierze udział w inwentaryzacji składników majątku.
  • Prowadzi rejestr wniosków poza ustawą, protokołów konieczności, rejestr zawartych umów, zleceń dla sekcji, opisuje i sprawdza faktury pod względem merytorycznym.
  • Monitoruje zgodność wydatków finansowych poprzez pilnowanie terminów płatności wynikających z wystawionych faktur, płatności zobowiązań wynikających z wystawionych decyzji mieszkaniowych i kosztów zwrotu dojazdów, pilnowanie zapisów umów na dostawę towarów, mediów, usług i napraw.
  • Sporządza umowy, aneksy w zakresie zakupu aktywów rzeczowych i usług komunalnych we właściwości sekcji.
  • Uczestniczy w komisjach przetargowych o udzielenie zamówień publicznych.


Warunki pracy

Praca samodzielna w zakresie prowadzonych spraw, w systemie 8-godzinnym oraz przy obsłudze monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie sztuczne. Pomieszczenia biurowe sekcji znajdują się na II piętrze. Budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością. Pracownik utrzymuje stałe kontakty telefoniczne z kontrahentami.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji
o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.


Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972r. będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego.


Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce „Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej”.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub do 1 roku w logistyce

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie przepisów ogólnych oraz trybu udzielania zamówień publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • znajomość przepisów o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzeniu ścieków, o odpadach komunalnych,
  • umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia, dobrej organizacji pracy,
  • niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych - jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Nadbużański Oddział Straży Granicznej
    ul. Trubakowska 2
    22-100 Chełm

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-20

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...

    Pozornie wakacje to najwspanialszy czas w roku, który kojarzy się wyłącznie z cudownym odpoczynkiem, doświadczaniem nowych rzeczy i wstawaniem każdego dnia z energią. Oczywiście w dużym stopniu tak jest - warto jednak przygotować się na ...

    Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...

    No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

    Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...