eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ChełmPODINSPEKTOR W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Lokalizacja:

Chełm

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0859


Obowiązki:


1) przygotowanie i przeprowadzenie we współpracy z wydziałami Starostwa Powiatowego w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia;
2) obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;
3) wykonywanie czynności poprzedzających zawieranie umów o udzielanie zamówienia publicznego oraz wykonywanie czynności z zakresu koordynacji zamówień publicznych w wydziałach i jednostkach organizacyjnych Starostwa;
4) sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych powyżej kwoty 130 000 zł;
5) prowadzenie scentralizowanej obsługi zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a) prowadzenie na wniosek dyrektorów jednostek obsługiwanych zamówienia publiczne, w granicach środków przeznaczonych w budżecie;
b) wszczęcie postępowania przetargowego po złożeniu przez Dyrektora jednostki obsługiwanej wniosku o uruchomienie procedury przetargowej, zawierającego opis przedmiotu zamówienia;
6) przygotowywanie informacji z udzielnych zamówień publicznych;
7) przygotowanie dokumentacji do kontroli w przypadku postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych.
8) przestrzeganie tajemnic prawnie chronionych;
9) wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących pracy, zgodnych z przepisami prawa i ustalonymi w umowie rodzajem pracy.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • ukończenie kursów/szkoleń z zakresu zamówień publicznych

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych - Microsoft Word, Writer, Microsoft Excel
  • wiedza merytoryczna - umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego
  • kompetencje dotyczące predyspozycji osobowościowych - umiejętność syntezy danych, podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres, uczciwość i obiektywizm, umiejętność planowania i organizacji pracy, rzetelność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • wiedza merytoryczna - znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania do wykonywania zadań

Pozostałe wymagania:

  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA WRAZ Z NIEZBĘDNYMI ZAŁĄCZNIKAMI ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ Starostwa Powiatowego w Chełmie: https://spchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=220&p1=szczegoly&p2=14042 . Symbol oferty: ST.2110.9.2025. Jednostka ogłaszająca: Starostwo Powiatowe w Chełmie pl. Niepodległości 1 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2025-04-18. Termin składania dokumentów: 2025-04-30. Wymagane wykształcenie: wyższe. Wymagania związane ze stanowiskiem.1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) wykształcenie: wyższe;6) uprawnienia zawodowe: ukończenie kursów/szkoleń z zakresu zamówień publicznych;7) doświadczenie zawodowe minimum dwuletni staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych. 2. Wymagania dodatkowe:1) wiedza merytoryczna:a) znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania do wykonywania zadań, b) umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego;2) umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych:Microsoft Word, Writer, Microsoft Excel,;3) kompetencje dotyczące predyspozycji osobowościowych:a) umiejętność syntezy danych, podejmowania decyzji,b) umiejętność pracy w zespole, c) umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres, uczciwość i obiektywizm,d) umiejętność planowania i organizacji pracy,e) rzetelność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.Zakres obowiązków:1) przygotowanie i przeprowadzenie we współpracy z wydziałami Starostwa Powiatowego w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia;2) obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;3) wykonywanie czynności poprzedzających zawieranie umów o udzielanie zamówienia publicznego oraz wykonywanie czynności z zakresu koordynacji zamówień publicznych w wydziałach i jednostkach organizacyjnych Starostwa;4) sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych powyżej kwoty 130 000 zł;5) prowadzenie scentralizowanej obsługi zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:a) prowadzenie na wniosek dyrektorów jednostek obsługiwanych zamówienia publiczne, w granicach środków przeznaczonych w budżecie;b) wszczęcie postępowania przetargowego po złożeniu przez Dyrektora jednostki obsługiwanej wniosku o uruchomienie procedury przetargowej, zawierającego opis przedmiotu zamówienia;6) przygotowywanie informacji z udzielnych zamówień publicznych;7) przygotowanie dokumentacji do kontroli w przypadku postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych.8) przestrzeganie tajemnic prawnie chronionych;9) wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących pracy, zgodnych z przepisami prawa i ustalonymi w umowie rodzajem pracy. Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny;2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia);3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych;5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia);9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym w Chełmie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Warunki pracy:1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;2) miejsce pracy Starostwo Powiatowe w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1; 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;4) praca przy komputerze;5) budynek wyposażony jest w windę.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostcew miesiącu marcu 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %.Miejsce składania dokumentów:dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, pokój 88 lub pocztą na adres Starostwa z Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Chełmie w terminie do dnia 30 kwietnia 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa). dopiskiem na kopercie:Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Uwagi1) kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani o terminie rozmowy;2) osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;3) dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Biurze Starosty przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone;4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie przy Placu Niepodległości 1.


Miejsce pracy: Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny;2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia);3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych;5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia);9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym w Chełmie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.powiatchelmski.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-19

do końca oferty: 53 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

"Atrakcyjne wynagrodzenie" - fraza już wkrótce zniknie z ogłoszeń o pracę, a to za sprawą konieczności wdrożenia unijnych przepisów o jawności wynagrodzeń. Zobowiąże ona firmy do podawania konkretnych wartości pensji, nie tylko na ...

Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Pomimo jego wielu zalet i coraz szerszego zastosowania, w Polsce nie ma obowiązku prawnego posiadania i korzystania z tego rozwiązania. Nie istnieją również przepisy, na podstawie ...

Grafton Recruitment zaprezentował wyniki "Raportu wynagrodzeń w sektorze przemysłowym 2024". Opracowanie rzuca światło na zgłaszane przez pracodawców zapotrzebowanie na pracowników, przeciętne wynagrodzenie oferowane w sektorze ...

ZUS przypomina, że nie każdy lekarz ma prawo wystawić zwolnienie chorobowe. Aby mieć takie uprawnienie, powinien zawnioskować o to do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.