Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
P. O. PROTOKOLANTA
Lokalizacja:
Chełm
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0608
Obowiązki:
1. rozpisywanie sesji;
2. protokołowanie rozpraw i posiedzeń sądowych;
3. obsługa referatu sędziego;
4. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych;
5. wykonywanie zarządzeń oraz poleceń służbowych.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Wymagania pożądane:
Umiejętności i uprawnienia:
- komunikatywność
- umiejętność sprawnej organizacji pracy
- biegła umiejętność pisania na komputerze (mile widziana umiejętność pisania bezwzrokowego)
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomości edytora tekstowego Word lub Open Office)
- odporność na stres
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie
- średnie zawodowe
- średnie branżowe
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA WRAZ Z WYMAGANYMI ZAŁĄCZNIKAMI ZAMIESZCZONE SĄ NA STRONIE INTERNETOWEJ SĄDU REJONOWEGO W CHEŁMIE: file:///C:/Users/ahrecz/Downloads/OGLOSZENIE_2024__6_%20(1).pdfOGŁOSZENIE o naborze na zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku wspomagającym pion orzeczniczy po. protokolanta /umowa- zastępstwo/.Dyrektor Sądu Rejonowego w Chełmie w dniu 17 marca 2025r. organizuje nabór na zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku wspomagającym pion orzeczniczy w okresie jego usprawiedliwionej nieobecności. Nabór zarejestrowany jest pod numerem Adm.1101.4.2025. Nabór może zostać anulowany w każdym czasie, bez podania przyczyny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Sądzie Rejonowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. Do obsadzenia : 1 etat; Stanowisko - po. protokolanta; Wymiar etatu- w pełnym wymiarze czasu pracy; Miejsce wykonywania pracy: Chełm.Zakres wykonywanych zadań: 1. rozpisywanie sesji; 2. protokołowanie rozpraw i posiedzeń sądowych; 3. obsługa referatu sędziego; 4. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych; 5. wykonywanie zarządzeń oraz poleceń służbowych. Od kandydatów wymagamy spełnienia niezbędnych warunków. O nabór na zastępstwo pracownika, może ubiegać się osoba : 1. która ma pełną zdolność do czynności prawnych; 2. o nieposzlakowanej opinii; 3. która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; 4. przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; 5. posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku; 6. wykształcenie co najmniej średnie (zdany egzamin maturalny). Wymagania dodatkowe /preferowane/: 1. znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomości edytora tekstowego Word lub Open Office); 2. biegła umiejętność pisania na komputerze (mile widziana umiejętność pisania bezwzrokowego); 3. komunikatywność; 4. odporność na stres; 5. umiejętność pracy w zespole; 6. umiejętność sprawnej organizacji pracy. Wymagane dokumenty /własnoręcznie podpisane/ poz. 1,2,3, 6, 7,8, 9,11. 1. list motywacyjny; 2. kwestionariusz osobowy; 3. curriculum vitae; 4. kserokopia świadectwa maturalnego lub innego dokumentu potwierdzającego wykształcenie; 5. kserokopia dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów; 6. oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; (załącznik do ogłoszenia), 7. oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych, (załącznik do ogłoszenia), 8. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, (załącznik do ogłoszenia), 9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku w Sądzie Rejonowym w Chełmie; (załącznik do ogłoszenia), 10. referencje, opinie z dotychczasowych miejsc pracy w miarę posiadania; 11. oświadczenie o wrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, po zapoznaniu się klauzulą informacyjną. (załącznik do ogłoszenia). Dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Nabór Adm.1101.4.2025 w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Chełmie, ul. Al. Żołnierzy I AWP 16, pokój nr 51, 52 lub przesyłać pocztą (data stempla pocztowego) w terminie do dnia 26 marca 2025r. Dokumenty złożone lub przesłane po w/w terminie nie podlegają zwrotowi. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Termin naboru zostanie podany na stronie internetowej wraz z listą osób dopuszczonych. Nabór przeprowadzany będzie w trzech etapach przez komisję powołaną przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Chełmie. I etap-wstępna weryfikacja zgłoszeń pod względem wymogów formalnych. II etap-praktyczny sprawdzian umiejętności. III etap-rozmowa kwalifikacyjna. Informacja o przejściu kandydata do następnego etapu umieszczana będzie na stronie internetowej Sądu www.chelm.sr.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu przy ul. Al. Żołnierzy I AWP16 Imię i nazwisko kandydata wybranego na stanowisko, na które przeprowadzany jest nabór, podane zostanie do publicznej wiadomości na stronie BIP Sądu oraz tablicy ogłoszeń w budynku Sądu przy ul. Żołnierzy I AWP 16 w Chełmie. Spośród osób, które przejdą wszystkie etapy naboru, a nie zostaną wybrane na stanowisko, na które przeprowadzony jest nabór komisja wyłoni listę rezerwową na wypadek zatrudnienia większej liczby osób lub rezygnacji kandydata. Informacja o wpisaniu na listę rezerwową zostanie podana na stronie BIP i tablicy ogłoszeń Sądu Rejonowego w Chełmie. Wymagane załączniki (kwestionariusz osobowy, klauzula Informacyjna, oświadczenia) zamieszczone są na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Chełmie: file:///C:/Users/ahrecz/Downloads/OGLOSZENIE_2024__6_%20(1).pdf
Miejsce pracy: Żołnierzy I AWP 16, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty /własnoręcznie podpisane/ poz. 1,2,3, 6, 7,8, 9,11. 1. list motywacyjny; 2. kwestionariusz osobowy; 3. curriculum vitae; 4. kserokopia świadectwa maturalnego lub innego dokumentu potwierdzającego wykształcenie; 5. kserokopia dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów; 6. oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; (załącznik do ogłoszenia), 7. oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych, (załącznik do ogłoszenia), 8. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, (załącznik do ogłoszenia), 9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku w Sądzie Rejonowym w Chełmie; (załącznik do ogłoszenia), 10. referencje, opinie z dotychczasowych miejsc pracy w miarę posiadania; 11. oświadczenie o wrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, po zapoznaniu się klauzulą informacyjną. (załącznik do ogłoszenia). Dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Nabór Adm.1101.4.2025 w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Chełmie, ul. Al. Żołnierzy I AWP 16, pokój nr 51, 52 lub przesyłać pocztą (data stempla pocztowego) w terminie do dnia 26 marca 2025r. Dokumenty złożone lub przesłane po w/w terminie nie podlegają zwrotowi. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Termin naboru zostanie podany na stronie internetowej wraz z listą osób dopuszczonych. Nabór przeprowadzany będzie w trzech etapach przez komisję powołaną przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Chełmie. I etap-wstępna weryfikacja zgłoszeń pod względem wymogów formalnych. II etap-praktyczny sprawdzian umiejętności. III etap-rozmowa kwalifikacyjna. Informacja o przejściu kandydata do następnego etapu umieszczana będzie na stronie internetowej Sądu www.chelm.sr.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu przy ul. Al. Żołnierzy I AWP16 Imię i nazwisko kandydata wybranego na stanowisko, na które przeprowadzany jest nabór, podane zostanie do publicznej wiadomości na stronie BIP Sądu oraz tablicy ogłoszeń w budynku Sądu przy ul. Żołnierzy I AWP 16 w Chełmie. Spośród osób, które przejdą wszystkie etapy naboru, a nie zostaną wybrane na stanowisko, na które przeprowadzony jest nabór komisja wyłoni listę rezerwową na wypadek zatrudnienia większej liczby osób lub rezygnacji kandydata. Informacja o wpisaniu na listę rezerwową zostanie podana na stronie BIP i tablicy ogłoszeń Sądu Rejonowego w Chełmie. Wymagane załączniki (kwestionariusz osobowy, klauzula Informacyjna, oświadczenia) zamieszczone są na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Chełmie: file:///C:/Users/ahrecz/Downloads/OGLOSZENIE_2024__6_%20(1).pdf
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: https://chelm.sr.gov.pl/src/dzialalnosc-sadu/kierownictwo-organy-sad
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »