Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KIEROWNIK W WYDZIALE PROMOCJI, KULTURY I SPORTU W KANCELARII PREZYDENTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Lokalizacja:
Chełm
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0251
Obowiązki:
1. Sprawne kierowanie pracą Wydziału.
2. Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywanych zadań należących do zakresu działania Wydziału określonych w:
- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,
- szczegółowych zakresach działania Wydziału w Urzędzie Miasta Chełm, a w szczególności dotyczących:
- ochrony dóbr kultury i sztuki,
- realizacji zadań przez Chełmską Bibliotekę Publiczną, Muzeum Ziemi Chełmskiej, Chełmski Dom Kultury, Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
3. Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Wydziału.
4. Dokonywanie samooceny kontroli zarządczej.
5. Zapewnienie właściwego wykonania zadań przez podległych pracowników.
6. Zapewnienie dyscypliny pracy w Wydziale.
7. Opracowywanie kart opisu stanowisk dla poszczególnych pracowników.
8. Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Wydział.
9. Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.
10. Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.
11. Dbanie o dobro i interes Miasta.
12. Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu Miasta Chełm, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
13. Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez Wydział.
14. Przestrzeganie porządku ustalonego w zakładzie pracy.
15. Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników.
16. Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.
17. Samokontrola na swoim stanowisku pracy.
18. Wykonywanie zadań zleconych przez zwierzchników.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Wymagania pożądane:
Umiejętności i uprawnienia:
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
- umiejętność myślenia analitycznego i prowadzenia negocjacji
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- umiejętność kierowania zespołem, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
- znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
- znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
- znajomość Ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym
- kreatywność
- znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
Pozostałe wymagania:
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13815 .Kierownik w Wydziale Promocji, Kultury i Sportu w Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65.Symbol oferty: DOR.2110.4.2025. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2025-01-23. Termin składania dokumentów: 2025-02-04. Wymagane wykształcenie: wyższe. Wymagania związane ze stanowiskiem.1. Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia,- wykształcenie: wyższe. 2. Wymagania dodatkowe:- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,- znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,- znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,- znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,- umiejętność myślenia analitycznego i prowadzenia negocjacji,- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,- umiejętność kierowania zespołem, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.- kreatywność.Zakres obowiązków:1. Sprawne kierowanie pracą Wydziału.2. Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywanych zadań należących do zakresu działania Wydziału określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania Wydziału w Urzędzie Miasta Chełm, a w szczególności dotyczących:- ochrony dóbr kultury i sztuki,- realizacji zadań przez Chełmską Bibliotekę Publiczną, Muzeum Ziemi Chełmskiej, Chełmski Dom Kultury, Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.3. Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Wydziału.4. Dokonywanie samooceny kontroli zarządczej.5. Zapewnienie właściwego wykonania zadań przez podległych pracowników.6. Zapewnienie dyscypliny pracy w Wydziale.7. Opracowywanie kart opisu stanowisk dla poszczególnych pracowników.8. Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Wydział.9. Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.10. Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.11. Dbanie o dobro i interes Miasta. 12. Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu Miasta Chełm, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.13. Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez Wydział.14. Przestrzeganie porządku ustalonego w zakładzie pracy.15. Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników.16. Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.17. Samokontrola na swoim stanowisku pracy.18. Wykonywanie zadań zleconych przez zwierzchników.Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV),2. list motywacyjny,3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7. referencje (kserokopia),8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: - praca w systemie jednozmianowym,- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,28 % .Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika w Wydziale Promocji, Kultury i Sportu w Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 4 lutego 2025 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika w Wydziale Promocji, Kultury i Sportu w Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 23 stycznia 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).UwagiKlauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM.Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.Administrator Danych Osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, , info@umchelm.pl, tel.: 825******.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.Cel przetwarzania danych. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.Podstawa prawna przetwarzania danych. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.Okres przetwarzania danych osobowych. Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody. Obowiązek podania danych osobowych. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.Przysługujące prawa. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Prawo wniesienia skargiW przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV),2. list motywacyjny,3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7. referencje (kserokopia),8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »