eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ChełmINSPEKTOR SEKCJI ADMINISTRACJI INFRASTRUKTURY I BEZPIECZEŃSTWA WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

INSPEKTOR SEKCJI ADMINISTRACJI INFRASTRUKTURY I BEZPIECZEŃSTWA WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

Lokalizacja:

Chełm

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/2267


Obowiązki:

- zarządza techniczną częścią sieci Topaz 2
- administruje siecią teleinformatyczną LAN w zakresie konfiguracji urządzeń sieciowych
- dokonuje instalacji linii okablowania strukturalnego miedzianego zgodnie z projektem, terminuje złącza w panelach oraz gniazdach RJ45, wykonuje i analizuje pomiary dynamiczne
- prowadzi przeglądy okresowe i między okresowe eksploatowanego sprzętu
- opracowuje dokumenty dotyczące systemów i sieci teleinformatycznych
- planuje, organizuje i przeprowadza szkolenia dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu administrowania, obsługi systemów i sieci teleinformatycznych
- administruje oraz analizuje dane wygenerowane przez programy i systemy teleinformatyczne.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury przedmiotu

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, kierunek: telekomunikacja/informatyka/elektronika/pokrewne

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny Linux
  • znajomość technologii instalacji linii okablowania strukturalnego miedzianego zgodnie z projektem, terminowania złącz RJ45 w panelach oraz gniazdach
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych w szczególności w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Znajomość funkcjonowania sieci komputerowych LAN, WAN

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: telekomunikacja/informatyka/elektronika/pokrewne

Pozostałe wymagania:

  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ : https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/62335,inspektor-Sekcji-Administracji-Infrastruktury-i-Bezpieczenstwa-Wydzialu-Lacznosc.html Ogłoszenie o naborze nr 142979 z dnia 21 września 2024 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: inspektor Sekcji Administracji Infrastruktury i Bezpieczeństwa Wydziału Łączności i Informatyki.Wymiar etatu: 1.Liczba stanowisk pracy: 1.Miejsce wykonywania pracy: Chełm.Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. ZAKRES ZADAŃ:- zarządza techniczną częścią sieci Topaz 2- administruje siecią teleinformatyczną LAN w zakresie konfiguracji urządzeń sieciowych- dokonuje instalacji linii okablowania strukturalnego miedzianego zgodnie z projektem, terminuje złącza w panelach oraz gniazdach RJ45, wykonuje i analizuje pomiary dynamiczne- prowadzi przeglądy okresowe i między okresowe eksploatowanego sprzętu- opracowuje dokumenty dotyczące systemów i sieci teleinformatycznych- planuje, organizuje i przeprowadza szkolenia dla funkcjonariuszy i pracowników z zakresu administrowania, obsługi systemów i sieci teleinformatycznych- administruje oraz analizuje dane wygenerowane przez programy i systemy teleinformatyczne. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie z zakresu telekomunikacji, informatyki, elektroniki bądź pokrewne- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury przedmiotu- znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows- znajomość funkcjonowania sieci komputerowych LAN, WAN- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole- posiadanie obywatelstwa polskiego- korzystanie z pełni praw publicznych- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). WYMAGANIA DODATKOWE:- wykształcenie wyższe z zakresu telekomunikacji, informatyki, elektroniki bądź pokrewne- doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w administrowaniu systemami i sieciami ITze szczególnym uwzględnieniem kwestii bezpieczeństwa teleinformatycznego- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych w szczególności w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego- znajomość technologii instalacji linii okablowania strukturalnego miedzianego zgodnie z projektem, terminowania złącz RJ45 w panelach oraz gniazdach- znajomość systemów operacyjnych z rodziny Linux- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- CV- list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego- kopia dokumentu - poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. DOSTĘPNOŚĆ:- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. WARUNKI PRACY: Praca samodzielna w zakresie prowadzonych spraw, w systemie 8-godzinnym oraz przy obsłudze monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie sztuczne. Pomieszczenia biurowe sekcji znajdują się na parterze. Budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością. OFERUJEMY:- indywidualny rozkład czasu pracy- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy- dofinansowanie do wypoczynku pracowników- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników- miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy- miejsce do odświeżenia się- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu- miejsce parkingowe na terenie urzędu. DODATKOWE INFORMACJE: - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych:nr telefonu /adres e-mail.- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru.- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty.- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.plw zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej OŚWIADCZENIE LUSTRACYJNE LUB INFORMACJA O ZŁOŻENIU OŚWIADCZENIA:W urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 z późn. zm.) nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązanado złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w ww. ustawie). Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna.Planowana data zatrudnienia: 21 października 2024 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 12 miesięcy, zgodnie z ustawą o służbie cywilnej.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4.731,- zł oraz dodatek stażowy w przypadku posiadania co najmniej 5-letniego udokumentowanego stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 1 października 2024 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Kontakt: Wydział Kadr i Szkolenia, nr tel. (82) 568-50-91.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. 3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.


Miejsce pracy: Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- CV- list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego- kopia dokumentu - poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-09-24

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Ochrona osób i mienia

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...

W 2024 roku układ kalendarza sprzyja organizacji przedłużonych weekendów. W niektórych miesiącach wolnych dni może być naprawdę sporo. Ile będziemy mieć długich weekendów w 2024 roku?

W wakacje wszystko zwalnia. Także aktywność zawodowa wyhamowuje. Część pracowników wykorzystuje urlopy wypoczynkowe, więc wydawać by się mogło, że nie jest to dobry czas na szukanie nowej pracy. Jednak zdaniem ekspertów z Manpower ...

Przebywając na zwolnieniu lekarskim powinniśmy odpoczywać i dochodzić do zdrowia. Niektórzy mają jednak pokusę, aby w tym czasie wyjechać na wakacje albo zrobić remont. Czy to dobry pomysł? Zdaniem ekspertów z Grupy Progres to spore ...

Z okazji Dnia Matki, Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, na jakie wsparcie z ZUS mogą liczyć ubezpieczone mamy.