Kto szuka:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bytowie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
149899
Lokalizacja:
Bytów
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca na stanowisku administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
zadania wykonywane w siedzibie komendy;
stanowisko pracy znajduje się na 2 piętrze budynku;
w budynku bariery architektoniczne: brak windy, pomieszczenia urzędu oraz toalety nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych;
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej;
na każdej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.
Zakres zadań
- Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendanta Powiatowego;
- Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego;
- Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej;
- Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
- Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej;
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego zarówno w wersji papierowej jak i poprzez EZD;
- Prowadzenie ewidencji pracy i służby pracowników systemu codziennego;
- Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Powiatowej;
- Prowadzenie ewidencji udostępnień danych osobowych.
- Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej;
- Prowadzenie spraw dotyczących uprawnień kierowców pojazdów uprzywilejowanych;
- Realizowanie zadań kadrowo – mobilizacyjnych określonych odrębnymi przepisami;
- Ewidencjonowanie, wystawianie i rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych,
- Prowadzenie rejestru faktur oraz wprowadzanie ich do programu finansowo-księgowego;
- Realizowanie zadań związanych z archiwizacją dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy/ w wydziale;
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe administracja, bezpieczeństwo narodowe, bhp, zarządzanie, ekonomia,doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań w jednostce organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz Państwowej Straży Pożarnej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna, EZD);
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner, faks, telefon) • umiejętność redagowania pism urzędowych;
- znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla PSP, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o korpusie służby cywilnej, dobra znajomość przepisów w zakresie spraw płacowych oraz przepisów wykonawczych;
- dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »