eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Bytówreferent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referent

Lokalizacja:

Bytów

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bytowie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw administracyjno-biurowych Sekretariat Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bytowie

77-100 Bytów ul. Wolności 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie zgłoszeń o terminie rozpoczęcia budowy i zawiadomień o zakończeniu budowy
  • Prowadzenie ewidencji elektronicznej rozpoczynanych i zakończonych robót budowlanych oraz wpisywanie pozwoleń na użytkowanie do programu komputerowego
  • Prowadzenie ewidencji zawiadomień o kontrolach z art. 62 ust 1. pkt. 3
  • Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu budownictwa: GUNB-1, GUNB-2
  • Prowadzenie sprawozdawczości elektronicznej: mandaty, B-06, B-07, B-08, Z-03, Z-05, WINS
  • Przyjmowanie wniosków o wydanie zaświadczenia o wybudowaniu obiektu budowlanego
  • Prowadzenie spraw kadrowych
  • Prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej
  • Obsługa sekretariatu w zakresie elektronicznego obiegu dokumentacji
  • Odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, łączenie rozmów telefonicznych z odpowiednimi pracownikami merytorycznymi
  • Prowadzenie rejestru i ewidencji pism wpływających i wychodzących w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w urzędzie
  • Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji
  • Archiwizacja dokumentów


Warunki pracy


  • Praca biurowa w siedzibie urzędu

  • Praca w pomieszczeniu archiwum zakładowego

  • Kontakt bezpośredni z klientami urzędu

  • Stres związany z obsługą petentów



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej związanej z budownictwem

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy Prawo budowlane, rozporządzeń z zakresu budownictwa, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o opłacie skarbowej, prawa pracy
  • Znajomość zasad archiwistyki i zarządzania dokumentacją
  • Umiejętność obsługi platformy e-PUAP, e-doręczenia
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bytowie
    ul. Wolności 3
    77-100 Bytów

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-20

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...

    Wrzesień jest pierwszym miesiącem obowiązywania zmian w Karcie Nauczyciela i co za tym idzie, nowych przepisów dotyczących emerytury nauczycielskiej - przypomina ZUS.

    Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...

    Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

    Nadchodzi czas wzmożonej pracy wielu branż, co w naturalny sposób generuje zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Tego typu zatrudnienie daje możliwość dodatkowego zarobku, jest też często szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego ...