eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Bydgoszczstarszy inspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Bydgoszcz

kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości (Oddział Regulacji Stanów Prawnych i Uwłaszczeń)

85-950 Bydgoszcz ul. Jagiellońska 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rozpatruje wnioski, gromadzi konieczną dokumentację i przygotowuje projekty decyzji w zakresie stwierdzenia ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne w celu uregulowania stanów prawnych nieruchomości;
  • rozpatruje wnioski, gromadzi konieczną dokumentację i przygotowuje projekty decyzji w przedmiocie uwłaszczenia państwowych osób prawnych, w szczególności Polskich Kolei Państwowych a także uczelni publicznych w celu uregulowania stanów prawnych nieruchomości;
  • rozpatruje wnioski, gromadzi materiał dowodowy i przygotowuje projekty decyzji w zakresie stwierdzania reprezentacji Skarbu Państwa oraz wykonywania praw właścicielskich Skarbu Państwa w stosunku do: śródlądowych wód płynących, wód podziemnych, gruntów pokrytych tymi wodami, nieruchomości gruntowych położonych m.in. w międzywału i pod wałami przeciwpowodziowymi, położonych na tych nieruchomościach budynków, budowli i innych urządzeń wodnych w celu potwierdzenia prawa do władania;
  • kontroluje działalność starostw i miast na prawach powiatu w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami w celu sprawdzenia prawidłowego gospodarowania nieruchomościami i wydatkowania dotacji;
  • realizuje w ramach Wydziału, zadania z zakresu obronności państwa w czasie pokoju i w czasie wojny, w tym organizuje funkcjonowanie służby dyżurnej;
  • przeprowadza oględziny nieruchomości w terenie oraz przygotowuje i prowadzi rozprawy administracyjne z zakresu prowadzonych postepowań, w celu ustalenia stanu faktycznego przedmiotu postępowania, wyjaśnienia sprawy i uzgodnienia interesów stron.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie (przeprowadzania oględzin nieruchomości w terenie oraz podczas kontroli), zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym w budynku B (wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta nie jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).

  • Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

  • K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy
    ul. ks. S. Konarskiego 1-3.

  • W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Oferty pracy powinny zawierać komplet wymaganych dokumentów, zgodnych z treścią ogłoszenia.

  • Na osobie składającej aplikację spoczywa obowiązek przedłożenia oferty pracy w sposób jednoznacznie wskazujący na spełnienie wyszczególnionych w ogłoszeniu wymagań.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane oświadczenia zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu i datę ich sporządzenia.

  • Brak podpisu na liście motywacyjnym lub na którymkolwiek oświadczeniu uniemożliwia rozpatrzenie aplikacji.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.

  • Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej).

  • Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w kancelarii ogólnej Urzędu lub przesłać listownie na adres podany w ogłoszeniu.

  • Osoby ubiegające się o zatrudnienie składają dokumenty w formie pisemnej.

  • Wszystkie kandydatki/wszyscy kandydaci spełniające/
    spełniający formalne wymagania zostaną poinformowane
    /poinformowani telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu rekrutacji.

  • Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.

  • Po upowszechnieniu informacji o wyniku naboru - oferty mogą być odebrane w pokoju 29 (budynek A, parter) w terminie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru. Ofert nie odsyłamy.

  • Odbiór ofert następuje osobiście przez kandydatkę/
    kandydata lub przez osobę pisemnie upoważnioną
    za okazaniem dowodu osobistego.

  • Informacje w sprawach toczących się naborów udzielane są wyłącznie osobom, które złożyły swoje oferty.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną , ustawy o komercjalizacji i restrukturyzacji przedsiębiorstwa państwowego ,,Polskie Koleje Państwowe’’, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo wodne, ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
  • Kompetencje niezbędne: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, myślenie analityczne, asertywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o samorządzie województw


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 roku do 31 lipca 1990 roku kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
    Kancelaria ogólna, pokój nr 4
    ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
    z dopiskiem: starszy inspektor wojewódzki – WSPN.II.5

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-15

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

    Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...

    Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...

    Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z ...

    W 2025 roku Polacy będą mieli okazję skorzystać nie tylko z ustawowych dni wolnych od pracy, których będzie 14, ale także z urlopów wypoczynkowych gwarantowanych przez Kodeks pracy, dodatkowych urlopów okolicznościowych, a także świąt ...