Kto szuka:
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Kontroli Jakości Dostaw
Lokalizacja:
Bydgoszcz
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Ocena jakości dostaw warzyw i owoców/ mięsa/ ryb.
- Nadzorowanie procesu kompletacji i wysyłki.
- Raportowanie wyników kontroli.
- Stały kontakt z działem zakupów i logistyki oraz sklepami odnośnie problemów jakościowych dostaw.
- Tworzenie i wysyłanie raportów.
- Monitorowanie zapasów składowanych na platformie.
- Zaangażowanie w projekty prowadzące do poprawy jakości produktów.
- Audyty i wizytacje u dostawców.
- Kontakt z dostawcami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Umiesz ocenić produkty zgodnie z wewnętrznymi normami,
- umiesz podejmować szybkie decyzje,
- cechuje Cię sumienność, staranność, cierpliwość, zaangażowanie zawodowe, umiejętność zarządzania sobą w czasie,
- nie masz przeciwwskazań do pracy fizycznej, w nocy i w niskiej temperaturze (1-6*C),
- znasz pakiet MS Office, szczególnie Excela.
Firma oferuje:
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad dwie dekady.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »