eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Bydgoszczreferent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referent

Lokalizacja:

Bydgoszcz

kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw czynności sprawdzających w Drugim Referacie Czynności Sprawdzających (SAS2) w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Skarbowym w Bydgoszczy

85-950 Bydgoszcz ul. Dr. E. Warmińskiego 18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dokonuje czynności sprawdzających tj. weryfikuje deklaracje, informacje i zeznania podatkowe pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym w celu ustalenia rzetelności dokonanych rozliczeń.
  • Wzywa podatników do złożenia wyjaśnień bądź do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych podczas weryfikacji deklaracji, informacji i zeznań podatkowych w celu zapewnienia rzetelności rozliczeń.
  • Bada zasadność zwrotu podatku/zwrotu nadpłaty w celu zapewnienia terminowego i zasadnego dokonania zwrotu.
  • Przekazuje wnioski o dokonanie zwrotu podatku od wartości dodanej do właściwych państw członkowskich w celu prawidłowej realizacji zwrotu.
  • Przygotowuje projekty postanowień w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku w celu weryfikacji zasadności zwrotu.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa,

  • praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,

  • szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy można znaleźć na stronie:
    https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/kujawsko-pomorski-urzad-skarbowy-w-bydgoszczy/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/Sia1/content/informacja-o-dostepnosci-architektonicznej-1?



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.


Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta, która zostanie złożona bez wymaganych załączników nie będzie spełniała wymogów formalnych. Jednocześnie prosimy o przesyłanie tylko niezbędnych dokumentów.


Dokumenty zawarte w ofercie pracy składane w formie papierowej, tj. list motywacyjny, CV oraz oświadczenia, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a dodatkowo list motywacyjny i oświadczenia także datą.


Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.


Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór → Wzory Oświadczeń).


ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY w aplikacji Elevato (przycisk APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).


W przypadku aplikacji elektronicznej - formularz zawiera niezbędne oświadczenia (należy zaznaczyć checkboxy). Osoba, która wygra nabór będzie zobowiązana do przekazania w dniu zatrudnienia kompletu podpisanych dokumentów aplikacyjnych.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa i innych przepisów prawa podatkowego
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
    ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
    85-056 Bydgoszcz
    z dopiskiem „ oferta pracy KPUS Bydgoszcz – SAS2 ”
    Decyduje data: zgłoszenia elektronicznego lub stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu w przypadku zgłoszenia w formie papierowej

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-04

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,8% wyższe r/r i wyniosło 8821,25 zł brutto. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w 2024 roku wyniosło 8265,92 zł.

    Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...

    Zbliża się koniec roku szkolnego i akademickiego. Wielu młodych ludzi już myśli o tym, żeby podjąć pracę, która pozwoli im wyjechać na wakacje czy dorobić z myślą o kolejnym roku na uczelni czy w szkole. Co wybrać - pracę dorywczą ...

    Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz bardziej przejmują kontrolę nad zarządzaniem finansami i pojawia się wiele nowych możliwości zawodowych. Jakie ...

    Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...