Kto szuka:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Numer referencyjny:
148777
Lokalizacja:
Bydgoszcz
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym, 3-4 osobowym w budynku A (wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
- Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
- K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.
- W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Zakres zadań
- prowadzi analizy dotyczące potrzeb zdrowotnych populacji województwa. Uczestniczy w przygotowaniu i aktualizacji dokumentów strategicznych i wdrożeniowych takich jak: mapa potrzeb zdrowotnych (wyzwania systemu opieki zdrowotnej i rekomendowane kierunki działania na terenie województwa), wojewódzki plan transformacji, wojewódzki plan działania szczególnej opieki geriatrycznej oraz monitorowaniu ich realizacji;
- prowadzi postępowania w sprawie wydania opinii o celowości tworzenia na obszarze województwa nowego podmiotu leczniczego, nowych jednostek bądź komórek organizacyjnych zakładu leczniczego podmiotu leczniczego oraz realizacji innych inwestycji przez podmiot leczniczy;
- weryfikuje sprawozdania jednostek samorządu terytorialnego o zrealizowanych lub podjętych w roku poprzednim zadaniach z zakresu zdrowia publicznego. Przygotowuje informację zbiorczą wraz z opinią o zdolności sprawozdanych zadań z wojewódzkim planem transformacji;
- prowadzi Centralny Rejestr Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego w zakresie dokonywania wpisów, wzywania do uzupełnienia braków we wniosku, wydawania decyzji administracyjnych dotyczących wykreślenia wpisu oraz odmowy wpisu lub jego zmiany, a także dystrybucji kart rozwoju zawodowego oraz rozliczania okresów edukacyjnych;
- uczestniczy w przygotowaniu, aktualizacji i monitorowaniu realizacji wojewódzkiego planu działania szczególnej opieki geriatrycznej. Uzgadnia z powiatami i miastami na prawach powiatu warunki tworzenia ,,centrów zdrowia 75+’’ oraz monitoruje ich działalność.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia
o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy);
- Znajomość przepisów: ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, ustawy o działalności leczniczej i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, ustawy o zdrowiu publicznym i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie; ustawy o niektórych zawodach medycznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Kompetencje niezbędne: myślenie kreatywne, myślenie analityczne, efektywna komunikacja, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o dostępie do informacji publicznej
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »