eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy BydgoszczInspektor

Kto szuka:

Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

Stanowisko:

Inspektor

Numer referencyjny:

148271

Lokalizacja:

Bydgoszcz

kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych przy monitorze komputerowym, w wymiarze poniżej 4 h, w pozycji wymuszonej, związana z wysiłkiem fizycznym - przenoszenie ciężarów do 5 kg. W budynku stanowiącym miejsce pracy znajduje się winda i podjazdy dla osób niepełnosprawnych, jednakże zachodzi konieczność poruszania się po kondygnacjach niewyposażonych w w/w udogodnienia.

Zakres zadań

  • rejestruje materiały i dokumenty niejawne znajdujące się w jednostce organizacyjnej
  • wprowadza dokumenty niejawne do aplikacji „Kancelaria Tajna”
  • prowadzeni okresową kontrolę ewidencji i obiegu materiałów i dokumentów niejawnych
  • odnotowuje w urządzeniu ewidencyjnym zmiany lub zniesienia klauzuli tajności z dokumentu lub materiału niejawnego
  • kompletuje materiały i dokumenty niejawne, sporządza spisy akt oraz protokoły brakowania kategorii „BC”
  • powiela dokumenty niejawne na pisemne zlecenie kierowników komórek organizacyjnych

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy kancelaryjno - biurowej
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Open Office
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość pracy kancelaryjno - biurowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Starszy specjalista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Starszy specjalista

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-14

do końca oferty: 5 dni

pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...

Od 1 września 2024 r. wchodzą w życie zmiany przepisów w Karcie Nauczyciela. Dzięki temu więcej nauczycieli będzie mogło skorzystać z wcześniejszej emerytury i świadczenia kompensacyjnego.

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.

Coraz poważniej podchodzimy do świadomego planowania urlopu. Zdaniem ekspertów z firmy Quercus jest to związane z przykładaniem coraz większej wagi do work-life balance, ale także jest efektem działań pracodawców, takich jak wypłata ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w marcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12% wyższe r/r i wyniosło 8408,79 zł brutto.