Kto szuka:
GEODIS Road Network Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Lokalizacja:
Błonie
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Monitorowanie ofert składanych przez Dział Sprzedaży i wprowadzanie ich do systemu operacyjnego;
- Weryfikacja rejestracji Klientów i uzupełnianie danych w SAP;
- Wspieranie projektów zmian cen dla Klientów;
- Opieka nad zgodnością danych i funkcjonowaniem systemu CRM i CKK;
- Tworzenie analiz sprzedażowych oraz prezentacji;
- Udział w przygotowaniu i wdrażaniu narzędzi wpierających sprzedaż;
- Cykliczne audytowanie poprawności danych przetwarzanych w Dziale Wsparcia Sprzedaży;
- Współpraca z działem sprzedaży w celu zwiększenia efektywności działań.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Mile widziane doświadczenie w dziale analiz, kontrolingu lub wsparciu sprzedaży od strony raportowania;
- Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów (kierunki Zarządzanie, Ekonomia);
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel;
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na analizę danych i dokumentacji;
- Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
- Umiejętność formułowania wniosków na podstawie danych;
- Duża skrupulatność i dokładność w pracy z liczbami;
- Odpowiedzialność za powierzone zadania oraz dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy w zespole.
Firma oferuje:
- Umowa o pracę;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen;
- Dofinansowanie zajęć sportowych (Multisport, OKSystem);
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Szkolenia i kursy;
- System wdrożenia SMART START;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Konkursy z nagrodami;
- Darmowy parking dla Pracowników.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »