Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
kierownik oddziału
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Archiwum Państwowe w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kierownik oddziału do spraw popularyzacji i komunikacji w Oddziale popularyzacji zasobu archiwalnego
00-270 Warszawa ul. Krzywe Koło 7
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kieruje działaniami związanymi z tworzeniem wizerunku Archiwum oraz Państwowej Sieci Archiwalnej
- Kieruje komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną Archiwum prowadzoną przez stronę internetową, media społecznościowe i komunikatory wewnętrzne
- Kieruje projektami popularyzatorskimi i edukacyjnymi, w tym: organizacji wystaw, warsztatów, konferencji, lekcji archiwalnych, uroczystości okolicznościowych
- Prowadzi planowanie, bieżącą kontrolę oraz prace sprawozdawcze z działalności swojego oddziału
- Kieruje przygotowaniem materiałów informacyjnych i popularyzatorskich
- Współpracuje z Oddziałami APW kierując lub koordynując projektami popularyzatorskimi i edukacyjnymi
- Współpracuje ze środkami masowego przekazu
- Współpracuje z instytucjami partnerskimi, w tym przygotowuje projekty umów i porozumień, inicjuje i podtrzymuje kontakty
Warunki pracy
Praca biurowa, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Praca związana z koniecznością reprezentowania urzędu na zewnątrz. Budynek zabytkowy, nie jest dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością, brak wind w budynku i podjazdów dla wózków inwalidzkich. W budynku na poszczególnych piętrach różnice poziomów, wysokie progi, wąskie i kręte schody.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
W obszarze komunikacji społecznej, mediów, popularyzacji
pozostałe wymagania niezbędne:
- Wiedza z zakresu historii powszechnej i historii Polski
- Znajomość mediów społecznościowych w tym: Facebook, Twitter
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Umiejętność koordynowania zadań i zasobów ludzkich
- Umiejętność kreatywnego myślenia
- Umiejętności interpersonalne i społeczne
- Umiejętność pisania i redagowania tekstów o charakterze informacyjnym
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Warszawie
Krzywe Koło 7/9,
00-270 Warszawa
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »