Kto szuka:
DOLLE sp. z o.o.
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Lokalizacja:
Bielsko-Biała
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- obsługa klientów sklepu internetowego i portali sprzedażowych
- przygotowywanie ofert handlowych
- nadzór nad terminową realizacją zamówień i organizacja dostaw
- obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych (poprzez e-mail oraz telefon)
- raportowanie powierzonych zadań
Wymagania stawiane pracownikowi:
- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- „zmysł” techniczny mile widziany
- znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel)
- wysoka kultura osobista, skrupulatność, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
- mile widziane doświadczenie związane z obszarem obsługi klienta
- praca w pełnym wymiarze godzin (pełny etat)
- prawo jazdy
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w organizacji o międzynarodowym zasięgu
- szkolenia techniczne i wdrożeniowe, językowe
- prywatną opiekę medyczną
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »