Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy inspektor
Lokalizacja:
Białystok
podlaskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku
Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw wynagrodzeń pracowników Sekcji Rachuby i Płac Pionu Głównego Księgowego
15-370 Białystok ul. gen. Józefa Bema 100
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nalicza przy pomocy specjalistycznego programu płacowego wynagrodzenia i inne świadczenia pieniężne pracownikom celem sporządzenia listy płac;
- współuczestniczy w planowaniu środków budżetowych na wynagrodzenia i inne świadczenia celem ich zabezpieczenia na wypłatę oraz terminowe uregulowanie zobowiązań wobec ZUS i US;
- prowadzi ewidencję wynagrodzeń pracowników oraz dokumentację dotyczącą świadczeń ubezpieczenia społecznego;
- sporządza zaświadczenia EPR-7 o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na potrzeby organów emerytalno - rentowych;
- sporządza informacje podatkowe (PIT);
- wystawia, na wniosek pracowników i instytucji zewnętrznych, zaświadczenia o zarobkach;
- przygotowuje i przekazuje dane w zakresie wynagrodzeń i pochodnych na dany rok budżetowy celem opracowania przewidywanego planu wydatków Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej.
Warunki pracy
- praca administracyjno - biurowa w siedzibie komendy Oddziału w systemie jednozmianowym (8 godz.);
- narzędzia i materiały: komputer, dukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon;
- praca w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku jednopiętrowego nieprzystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak pomieszczeń higieniczno - sanitarnych dla osób niepełnosprawnych, brak windy);
- praca na wysokości do 3 m;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 4999,48 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
- Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
- Ofery złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (OPATRZONYCH DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI / KANDYDATA) dokumentów lub oświadczeń.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze kadrowo - płacowym
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów prawa regulujących naliczanie wynagrodzeń pracowników korpusu służby cywilnej, pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagradzania, służby zdrowia, przepisów regulujących świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń zdrowotnych oraz przepisów Kodeksu pracy
- Znajomość zasad sporządzania list wynagrodzeń.
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Podanie lub list motywacyjny opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydatki / kandydata
- CV lub życiorys
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-15
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
ul. gen. Józefa Bema 100
15-370 Białystok
z dopiskiem: "oferta pracy - straszy inspektor PGK, nr 144536"
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »