Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PRACOWNIK KANCELARII NOTARIALNEJ
Lokalizacja:
Białystok
podlaskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/2603
Obowiązki:
obsługa sekretariatu kancelarii notarialnej
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Pozostałe wymagania:
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjnemile widziane doświadczeniebiegła obsługa komputera
Miejsce pracy: Jana Kilińskiego 10/5, 15-089 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: cv przesłać e-mailem
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.notariuszkulesza.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...
Pracownicy, którzy nie wykorzystali urlopu z poprzedniego roku, mają czas na jego odbiór tylko do 30 września. Przepisy prawa pracy są w tej kwestii jednoznaczne, a pracodawca, który nie zapewni pracownikowi możliwości skorzystania z ...
Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...
30 września weszło w życie nowe rozporządzenie dotyczące wykazu prac wzbronionych młodocianym pracownikom oraz warunków ich zatrudniania. Kiedy i na jakich warunkach może być zatrudniona osoba niepełnoletnia? Jakie zmiany wprowadzają nowe ...
Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...