Kto szuka:
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
150625
Lokalizacja:
Białystok
podlaskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Praca wykonywana w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Mickiewicza 3. Stanowisko pracy mieści się na parterze. Budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz wymagań dostępności dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy). Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Zakres zadań
- przejmuje z komórek organizacyjnych Urzędu dokumentację w postaci papierowej i elektronicznej z systemu EZD, składu chronologicznego, składu informatycznych nośników danych,
- współdziała z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie porządkowania dokumentacji i udziela instruktażu w tym zakresie,
- realizuje wnioski w sprawie wydania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do celów emerytalnych, rentowych i ustalenia kapitału początkowego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- posiadanie następujących kompetencji: komunikatywność, umiejętność argumentowania, odporność na stres,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze archiwizacji dokumentacji.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »