Kto szuka:
LST-Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Asystent Zarządu
Lokalizacja:
Bełżyce
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon)
- Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja
- Koordynowanie kalendarza spotkań
- Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie,
- Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym:
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy),
- Monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
- Współpraca z działem księgowości w zakresie listy płac i ewidencji czasu pracy
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
- Znajomość zagadnień kadrowych będzie dodatkowym atutem,
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
- Znajomość pakietu Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
Firma oferuje:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się przetwórstwem oraz eksportem i importem owoców i warzyw mrożonych,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »