Kto szuka:
DONE Deliveries sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta w zakresie logistyki
Lokalizacja:
Andrychów
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Budować i utrzymywać trwałe relacje z Klientami z całej Europy.
- Uczestniczyć w szkoleniach z najlepszych praktyk obsługi Klienta.
- Rozwijać umiejętności aktywnej sprzedaży i negocjacji.
- Komunikować się z klientami.
- Poszerzać wiedzę branżową i wkładać w pracy własną inicjatywę zgodnie z wartościami naszej firmy: Explore, Own, Deliver, NoBullshit.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
- Chęć nauki i rozwoju w obszarze obsługi klienta oraz logistyki.
- Pozytywne nastawienie do pracy w zespole i samodzielne podejście do zadań.
Firma oferuje:
- Elastyczny tryb pracy (hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu).
- Szkolenia i wsparcie mentorów.
- Bogaty pakiet benefitów: m.in. dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe.
- Nieformalna atmosfera, brak dress code’u, wyjątkowe wydarzenia integracyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »