Kto szuka:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Koordynator / Koordynatorka ds. serwisu i usług
Lokalizacja:
Andrychów
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych;
- pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin;
- współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi instytucjami będącymi źródłem pozyskania klientów projektowych);
- koordynację wprowadzanych zmian w programach lojalnościowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Twoją pasją jest handel i kontakt z klientem;
- masz doświadczenie w organizacji pracy podległego zespołu;
- posiadasz doświadczenie na stanowisku koordynatora w obszarze związanym ze sprzedażą i usługami;
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
- jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań.
Firma oferuje:
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »