PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie lekarskie przy pracy w 2 firmach › zwolnienie lekarskie przy pracy w 2 firmach
    From: "mo" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zwolnienie lekarskie przy pracy w 2 firmach
    Date: Fri, 7 Apr 2006 08:47:19 +0200

    Jestem na zwolnieniu lekarskim, z tym, ze pracuje (na umowe o prace) w 2
    firmach. W jednej (firma 1) na cały etat (jest to dla mnie tzw. zaklad
    maciezysty) i w drugiej (firma 2) na pol etatu. Zwolnienie mam wypisane na
    firmę 1. Co mam lub co powinienem zrobic?
    Czy moge isc do pracy tylko do firmy 2? Czy wolno mi tak zrobic?
    Czy moge (czy powinienem) nie isc do pracy do firmy 2 i na jakiej podstawie?
    mo