PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie lekarskie na 3 dni - na co?

  • 1. Data: 2007-06-26 20:57:34
    Temat: zwolnienie lekarskie na 3 dni - na co?
    Od: ".ppp." <f...@w...pl>

    Witam.
    Potrzebuję zwolnienie lekarsie na 3 dni, problem w tym, że jestem zdrowy ;-)
    Jak to załatwić u lekarza?
    Szukałem w google ale nic nie znalazłem.

  • 2. Data: 2007-06-26 21:13:07
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie na 3 dni - na co?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 26 Jun 2007 22:57:34 +0200, ".ppp." <f...@w...pl>
    zakodował:

    >Potrzebuję zwolnienie lekarsie na 3 dni, problem w tym, że jestem zdrowy ;-)

    Pytasz nas, jak nas okraść?
    Chyba nie pomogę.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2007-06-26 21:42:41
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    > Witam.
    > Potrzebuję zwolnienie lekarsie na 3 dni, problem w tym, że jestem zdrowy
    ;-)
    > Jak to załatwić u lekarza?

    Źle szukałeś. Szukaj nie jak załatwić tylko poszukaj sobie opisu jakiejś
    choroby, naucz się objawów i podaj je lekarzowi.
    Raczej unikaj chorób zakaźnych, nie mów że złamałeś nogę, nie doszukuj się
    objawów schizofrenii, nie próbuj dowieść że znalazłeś u siebie objawy
    choroby wieńcowej czy też rozedmy płuc.
    Powiedz po prostu że masz gorączkę, wymiotujesz od dwóch dni i nie jesteś w
    stanie wejśc na pierwsze piętro i to załatwi sprawę.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2007-06-26 23:04:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f5rujr$me4$1@news.onet.pl .ppp. <f...@w...pl> pisze:

    > Potrzebuję zwolnienie lekarsie na 3 dni, problem w tym, że jestem zdrowy
    > ;-) Jak to załatwić u lekarza?
    Sraczka.
    Atak kamicy nerkowej.
    50÷100 zł.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-06-27 05:59:45
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jotte pisze:

    > 50÷100 zł.

    te objawy będą zdecydowanie najbardziej przekonywające.

  • 6. Data: 2007-06-27 20:01:40
    Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl>

    grypa zołądkowo-jelitowa... trwa wlasnie około 3 dni...