PracaGrupypl.praca.szukana › zootechnik, handlowiec podejmie prace - koło, konin !!!

  • 1. Data: 2004-07-09 20:36:15
    Temat: zootechnik, handlowiec podejmie prace - koło, konin !!!
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>

    Mam 38 lat, wykształcenie wyższe "niepełne" (zootechnik), mam duze
    doświadczenie (pracowałam m.in. jako handlowiec (7 lat), zaopatrzeniowiec,
    statystyk medyczny). Znajomość języka niemieckiego, obsługi komputera, dostęp
    do internetu, prawo jazdy, samochód. Pilnie podejmie pracę na terenie
    centralnej Polski (Koło, Konin).

    Magdalena Dolata
    m...@o...pl
    tel. kom. 695637787
    tel. 063/2711279

  • 2. Data: 2004-07-11 14:53:29
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > do internetu, prawo jazdy, samochód. Pilnie podejmie pracę na terenie

    Witam
    PRZEPRASZAM ZA NARUSZENIE TWOJEJ PRYWATNOŚCI

    Pamiętasz sprzedaż sieciową? Dużo osób zetknęło się z tym sposobem handlowania.
    Niektórzy zarobili dużo pieniędzy.Co było najtrudniejsze? Zdobycie klienta.
    Teraz w dobie internetu siedząc w domu zdobywać klienta jest dużo, dużo
    łatwiej.

    CZY CHCESZ ZAROBIĆ DODATKOWE PIENIĄDZE NIE WYCHODZĄC Z DOMU?

    POMYŚL O NAJWIĘKSZEJ DYNAMICE ROZWOJU NA POCZĄTKU DZIAŁANIA W KOLEJNYCH
    KRAJACH ! ! !
    SĄ TACY KTÓRZY TO WYKORZYSTAJĄ

    DLACZEGO NIE TY

    jesteś zainteresowana/y ? napisz prześlę załącznik

    Magda