PracaGrupypl.praca.dyskusje › znajomości

  • 1. Data: 2005-07-04 20:45:54
    Temat: znajomości
    Od: "FREELANDER" <f...@o...pl>

    Podpisuję się pod tym obiemy rękoma. Dzisiaj TYLKO znajomości dają
    GWARANCJĘ zatrudnienia w niezłej robocie....sorry, może ja jestem jakiś
    wyjątkowy. Tylko dwa razy wszedłem z ulicy i dostałem niezłą pracę z
    pakietem socjal. etc. Raz jako kasjer walutowy do kasyna, chyba z 5-6 lat
    pracowałem i nie mogę narzekać. A druga, to na kierownika kantoru w dużej
    sieci w W-wie (też z 5 lat tam pracowałem). Nie wiem chyba zrobiłem dobre
    wrażenie....ale pracując i TU i TU sam też polecałem swoich znajomych na
    różne stanowiska i właśnie ich przyjmowali-z polecenia. Dalej nie będę
    przynudzał, jak ostatnio bezowocnie szukałem roboty przez kilka miesięcy i
    nic...dopóki znajomy (z rodziny) radca prawny nie polecił mnie w pewnej
    firmie, w której nie spodziewałem się, że na początek zaoferują mi aż
    tyle....hmmm
    Dodam, że już mam pewne doświadczenie (to też się chyba liczy), zacząłem
    pracować w wieku 18 lat, mam 33skończone.

    Życzę Wszystkim powodzenia....UDA SIĘ NA PEWNO!!

    pozdro
    martiN