PracaGrupypl.praca.szukanazlece zaprojektowanie layoutu

  • 1. Data: 2008-03-19 21:57:22
    Temat: zlece zaprojektowanie layoutu
    Od: deeluxe <d...@o...eu>

    zlece wykonanie layout'u oraz loga strony. jesli jest ktos
    zainteresowany to prosze o kontakt na maila

    d...@o...eu

  • 2. Data: 2008-03-20 08:26:46
    Temat: Re: zlece zaprojektowanie layoutu
    Od: :: Marcin :: <jm_sz@faupe-zmien_na_litery.pl>

    Wiadomosc napisana przez deeluxe (19.03.2008 22:57) zawierala m.in.
    takie slowa:
    > zlece wykonanie layout'u oraz loga strony. jesli jest ktos
    > zainteresowany to prosze o kontakt na maila
    > d...@o...eu
    NTG
    pl.praca.oferowana
    alt.pl.praca.oferowana
    marcin

    --
    nie wiem, a chciałbym wiedzieć, w informacji też nie wiedzą,
    dokąd zmierza świat. nie wiem, a chciałbym wiedzieć.