PracaGrupypl.praca.szukanazlece obrobienie zdjęć!!

  • 1. Data: 2005-03-31 10:36:06
    Temat: zlece obrobienie zdjęć!!
    Od: "grupa Vera-Art" <v...@v...pl>

    Witam, zależy mi na czasie i pragnę komuś kompetentnemu zlecić obrobienie 24
    zdjęć, nie jest to trudna sprawa na próbę podaję jedno z nich:
    http://www.otkar.com.pl/Ring(1).jpg

    chodzi tylko o wycięcie tła (ścian itp) a zostawienie samego obiektu wózka
    na białym tle
    Wiem że obróbka tych fotek zajmie kilka godzin więc cena też nie może być
    duża.

    jeżeli komuś odpowiada 30 zł to czekam na propozycje, tylko prosze o szybki
    kontakt gyż ja sobote musze je miec zrobione
    pozdrawiam
    ts

  • 2. Data: 2005-03-31 11:27:41
    Temat: Re: zlece obrobienie zdjęć!!
    Od: "| chef |" <chef@[WYTNIJ_TO]przecinek.com>

    prosze podac jakis inny kontak [najlepiej innego mejla] bo ten z ktorego pan
    zamiescil
    tego posta odbija.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-03-31 11:45:18
    Od: Marcin Żółkiewski - Feeko <m...@f...neostrada.pl>

    grupa Vera-Art napisał(a):
    > Witam, zależy mi na czasie i pragnę komu? kompetentnemu zlecić obrobienie 24
    > zdjęć, nie jest to trudna sprawa na próbę podaję jedno z nich:
    > http://www.otkar.com.pl/Ring(1).jpg
    >
    > chodzi tylko o wycięcie tła (?cian itp) a zostawienie samego obiektu wózka
    > na białym tle
    > Wiem że obróbka tych fotek zajmie kilka godzin więc cena też nie może być
    > duża.
    >
    > jeżeli komu? odpowiada 30 zł to czekam na propozycje, tylko prosze o szybki
    > kontakt gyż ja sobote musze je miec zrobione
> [...]

    Rozumiem że 30 zł za jedno...
    Bo 30 zł za wszystkie to trochę śmieszna stawka (koszty internetu, prądu
    no i pracy człowieka)

    Dla zainteresowanych w adresie jest literówka
    powinno być v...@v...pl

    --
    Feeko

  • 4. Data: 2005-03-31 12:49:06
    Od: "max-graf" <m...@f...pl>

    duren....za 30 pln bedziesz to robil...?!
    teraz juz wiem dlaczego graficy nie moga znalezc pracy za godziwe
    wynagrodzenie,bo tacy jak ty psuja cala robote

  • 5. Data: 2005-03-31 13:41:13
    Od: "Mirek Majka" <m...@A...poczta.onet.pl>

    No to spam na ten adres murowany

    --
    pozdrawiam

    Mirek Majka

  • 6. Data: 2005-03-31 14:30:14
    Od: "yaraz" <y...@p...neostrada.pl>

    Pospieszyłeś się z tym ogłoszeniem jeden dzień.
    Jaja robi się 1 kwietnia :)
    Yaraz

  • 7. Data: 2005-03-31 15:01:04
    Od: "| chef |" <chef@[WYTNIJ_TO]przecinek.com>

    ehh, koles wyluzuj ;)
    najpierw zorientuj sie w sytuacji, dowiedz sie szczegolow a pozniej kogos o
    durni wyzywaj, ok?
    chcialem sie skontaktowac zeby wyslac moja propozycje cenowa, bo z regulu w
    sprawie "pracy" pisze sie prywatnie, a nie zalatwia sie na forum calej grupy,
    nie uwazasz?
    zaproponowalem swoja cene za szparowanie [i na pewno nie bylo to 1zl za fote,
    tylko raczej krotnosc tej liczby]
    samemu zainteresowanemu cena nie odpowiadala i sie skonczylo.
    wszystko ok? czy zburzylem wszystkim grafikom rynek?

    pozdroo chef

    --
    bez spiec

  • 8. Data: 2005-04-01 05:32:38
    Od: "max-graf" <m...@f...pl>

    No....to masz szczescie ;o)
    pozdroofka

  • 9. Data: 2005-04-01 10:01:24
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    grupa Vera-Art <v...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > jeżeli komus odpowiada 30 zł to czekam na propozycje, tylko prosze o szybki
    > kontakt gyż ja sobote musze je miec zrobione

    nie ma sprawy ja ci ospowiem bardzo szybko
    1. skoro zalezy ci na czasie to bardzo dobrze
    2. mi pewna robotka zajela 3 minuty ale klienta to kosztowalo 40.pln
    za jego ewidentna niewiedze:)
    3. akceptuje cene w trybie normlanym
    4. uznaje ze to jest cena od 1 szt
    5. za express 100% drozej

    i teraz wykorzystam twoj styl myslenia:

    jeżeli odpowiada ci moja propozycja to czekam na odpowiedz,
    tylko prosze o szybki kontakt gdyż jak sam mowisz na sobote muszisz
    je miec zrobione:)

    pozdrawiam i gratuluje poczucia humoru:)
    mhl999